Dovolujeme si Vám nabídnout tyto služby:
Vedení účetnictví podle platných předpisů (zákon č.563/1991 Sb.o účetnictví,
vyhláška č.500/2002 Sb. a české účetní standardy), roční účetní závěrka, inventarizace zůstatků
na rozvahových účtech.
Zajistíme vedení účetnictví na vlastní výpočetní technice nebo u klienta nebo na přání zákazníka můžeme
provádět dohled a kontrolu nad klientem vedeného účetnictví.
Účetní agenda je po dohodě se zákazníkem zpracovávána v určených časových intervalech.
Dle požadavků klienta vyhotovíme navazující výkaznictví o hospodaření (měsíčně, čtvrtletně, pololetně).
Maximální přizpůsobení systému klientovi, zejména volbou analytických účtů, možností vedení středisek, zakázek apod.
Součástí služby může být též zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty
pro plátce DPH včetně předepsané evidence a základní daňové poradenství a optimalizace základu daně z příjmů
pro všechny zákazníky.
Daňová evidence pro zjištění základu daně z příjmů podle § 7b zákon č.586/1992 Sb. o daních z příjmů – dříve jednoduché účetnictví – včetně zpracování
přiznání k dani z přidané hodnoty pro plátce DPH a předepsané záznamní povinnosti.
Tato služba zahrnuje vedení daňové evidence dodavatelským způsobem
v intervalech, které by vyhovovali požadavkům klienta, rekonstrukce účetnictví, zpětné zpracování,
kontrolu účetnictví nebo jen jeho vybraných částí a jiné účetní služby, na nichž se s klientem dohodneme.
Zpracováváme všechny předané účetní doklady a vedeme všechny zákonem stanovené účetní knihy a evidence.
Měsíčně či čtvrtletně předáváme účetní závěrky - přehled o hospodářském výsledku a majetku Vaší firmy
Kontrolujeme úhrady přijatých a vydaných faktur v daňové evidenci včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na daňovou evidenci.
Provádíme také kontrolu účetních zálohových plateb.
Zpracujeme pro Vás roční účetní a daňové závěrky včetně daňového přiznání.
Zajistíme účetní přehledy pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu.
Navrhneme pro Vaší firmu účetní směrnice.
Vedení a zpracování personální agendy a mezd
Zkompletujeme pro Vás pracovní smlouvy zaměstnanců, dohody o provedení práce a pracovní činnosti a postaráme se za Vás o pracovně-
právní záležitosti. Vyhotovíme mzdový výměr a vyřídíme nástupy, výstupy, přihlášení a odhlášení zaměstnanců pro účely sociálního a zdravotního pojištění
Realizujeme kompletní zpracování mezd včetně daní, odvodů a pojištění. Vystavíme a předáme bankovní příkazy
k úhradě zpracovaných mezd a vypracujeme měsíční přehledy pro úřady sociálního a zdravotního pojištění v požadovaných termínech.
Jsme schopni zastupovat Vaši firmu při jednáních se Správou sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnou, úřadem práce.
Zúčtujeme roční zálohy na daň z příjmu fyzických osob a uzavřeme roční přehledy o zaměstnancích na finanční úřad. Vyplníme evidenční
listy důchodového zabezpečení a mzdové listy, přípravíme sestavy ke kontrole na OSSZ a vyúčtujeme daně zaměstnanců.
Zpracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty, daně z příjmů fyzických osob a daně z příjmů právnických osob,
daně silniční, daně z nemovitosti a další
Nabízíme Vám vyhotovení roční účetní závěrky a uzávěrky a zpracování všech typů daňových přiznání.
Zpracování a realizace projektů podporovaných ze strukturálních fondů EU a dalších veřejných dotačních zdrojů
Nabízíme zpracování a realizace projektů podporovaných ze strukturálních fondů EU a dalších veřejných dotačních zdrojů.
Více o této placené službě po kliknutí >> ZDE << .
|